Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333

Általános Szerződési Feltételek

   

Üzemeltető:
székhely:
cégjegyzékszám:
adószám:
telefon:
webshop info:

e-mail cím: 

iCentre-Hungary Kft.
1036 Budapest, Bécsi út 77-79.
01-09-162452/1991
10673872-2-41
+36 1 439 3333
+36 70 469 7575

info@icentre.hu

Általános szerződési feltételek

1. Általános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) szabályai irányadóak minden az icentre.hu webshop (a továbbiakban: „Webshop”) használatához kapcsolódó esetre és a termékek Webshopon történő megvásárlására. Ön a Webshopban történő megrendeléssel elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et.

A jelen ÁSZF szabadon sokszorosítható, fénymásolható, nyomtatható és PDF fájlként letölthető a Webshop honlapjáról.

Nem válik az iCentre és a nem fogyasztó Vevő közötti szerződés tartalmává sem az a szokás, amelynek alkalmazásában a felek korábbi üzleti kapcsolatukban megegyeztek, sem az a gyakorlat, amelyet egymás között kialakítottak, kivéve, ha ebben a felek külön írásban megállapodtak. Nem válnak továbbá az iCentre és a nem fogyasztó Vevő közötti szerződés tartalmává azok a szokások sem, amelyek az adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismertek és rendszeresen alkalmazottak, kivéve, ha ezekben a felek külön írásban megállapodtak.

Az iCentre Webshopon keresztül Ön az iCentre-Hungary Kft.-től rendelhet számítástechnikai, elektronikai és egyéb termékeket, ingyenes regisztrációt követően. Az Ön személyes adatainak védelme az iCentre-Hungary Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges az azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása, amelyet a mindenkor hatályos jogszabályokkal összhangban végzünk.  Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken találják: Adatvédelmi tájékoztató

Webshopunkból csak 18 éven felüli személyek rendelhetnek. A Webshop Vevője (a továbbiakban „Vevő”) az a természetes személy (fogyasztó), jogi személy vagy jogi személyiség nélküli jogképességgel rendelkező szervezet, amely a Webshopban regisztrál és megrendelést ad le.


A vásárolt termékek jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Bár mindent megteszünk, hogy a termékismertetők a lehető legpontosabbak legyenek, a leírások, műszaki adatok, illetve a tájékoztató jelleggel feltüntetett raktárkészlet-információ és szállítási határidő esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.


A gyűjtő- és termékoldalakon látható képek helyenként illusztrációk.


A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek az iCentre általi közvetlen árajánlattételnek, csupán felhívásnak az Ön általi ajánlattételre.

A rendelést visszaigazoló automatikus email nem garantálja a megrendelt termék szállíthatóságát (visszaigazolás). Bizonyos termékek csak korlátozott számban érhetőek el, ezért a megrendelést követő 2 munkanapon belül értesítjük a megadott elérhetőségek egyikén (megerősítés), ezen visszajelzésig nem tudjuk garantálni a vásárlás sikerességét. A kollégáink kérdéses esetben jelentkeznek és megerősítik a rendelés szállíthatóságát, a megrendelt termék leszállítását csak ezután tudjuk garantálni. Az egyedi adásvételi szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az iCentre az Ön megrendelését a fentiek szerint megerősíti.  A jelen ÁSZF-et tartalmazó PDF-fájl a termék kiszállítására vonatkozó megerősítő e-mailhez kerül csatolásra. Az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető.

 

2. A webshop használata

Webshopunk kínálatából többféle módon válogathat:

Aktuális akcióinkat mindig a főoldalon, illetve az akciókat részletező aloldalakon találja. Ha pontosan tudja, milyen terméket keres, írja be az árucikk nevét vagy annak részletét a keresőbe, és a Webshop kilistázza a szóba jövő találatokat. Amennyiben termékkategóriák között tematikusan böngészne, kérjük, használja a felső menüsávot, az alkategóriákon belül pedig a megfelelő menüpont kiválasztásával válthat.

Egy-egy gyártó teljes kínálatát áttekintheti amennyiben a gyártó nevét a menüsávból elérhető keresőbe begépeli, és enter billentyűt nyom vagy a kereső ikonra kattint.

Kiemelt ajánlatainkat a főoldalon, míg a gyakran keresett termékeket a kereső alatt megjelenő „Gyakran keresett” szekcióban találja meg.

A termékkategóriák és az egyes termékek alatt megtalálja az iCentre által ajánlott kapcsolódó termékek listáját, mely nem tartalmazza az összes terméket, csak a kompatibilis termékekből kiválasztott, általában 4 db-ot tartalmazó szűkített választékot.

2.1 További érdeklődés

Ha egy termék felkeltette az érdeklődését, és kérdezne vele kapcsolatban, kérjük, hozzászólás helyett írjon nekünk e-mailt, vagy érdeklődjön a +36 70 469 7575 számon.

2.2 Regisztráció és vásárlás

Webáruházunkból való rendeléshez regisztráció szükséges. Ezt a lap tetején található Fiók feliratú linkre kattintva teheti meg. Kérjük, ügyeljen arra, hogy biztonságos jelszót adjon meg, és jelszavát ne adja meg másnak. Az iCentre nem vállal felelősséget azon jogosulatlan harmadik személyek által leadott rendelésekért, akik részére Ön átadta jelszavát vagy akik az Ön fiókjához a Webshop-fiók jelszó használata során alkalmazandó biztonsági előírások Ön általi be nem tartásának eredményeképpen fértek hozzá.


Regisztráció és bejelentkezés után a Kosárban helyezheti el a megvásárlandó cikkeket. A megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezése után a jobb felső sarokban lévő kosár gombra, majd az itt megjelenő „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva kezdeményezheti a fizetési folyamatot.

2.3 Fizetési feltételek

Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat Webshopunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „Bankkártya” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárlásokhoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Tájékoztatjuk, hogy bankkártyás fizetés esetén a termék kiszállítására irányadó határidő csak a vételár iCentre bankszámláján történő jóváírást követő napon kezdődik.

Fizetés utánvéttel

Amennyiben utánvéttel fizetné ki a megrendelt termékeket, készpénzben egyenlítheti ki a számlát a futárnál. Ebben az esetben nem kell előre fizetnie, csak amikor átveszi a megrendelt csomagot. Az utánvétes rendelés maximális összeghatára bruttó 500 000 HUF.

Fizetés előre utalással

Ha előreutalással fizetne, a megrendelés feldolgozását követően e-mailben küldjük Önnek az előlegbekérőt. Miután beérkezett hozzánk az összeg, továbbítjuk Önnek a megrendelt csomagot, vagy értesítjük, hogy az átvehető a kiválasztott üzletben. A nyomtatott számlát a termékekkel együtt kapja meg.

Tájékoztatjuk, hogy előre utalás esetén a termék kiszállítására irányadó határidő csak a vételár iCentre bankszámláján történő jóváírást követő napon kezdődik.

 

3. Átvétel, házhozszállítás

A megrendelt termékeket kétféle módon veheti át: személyes átvétellel, vagy házhozszállítással.
 

3.1 Személyes átvétel

A megrendelt termékeket az iCentre-Hungary Kft. üzleteiben is átveheti. Az átvétel helyét rendeléskor adhatja meg, melyek címét és nyitvatartási idejét webáruházunk Üzleteink menüpontja alatt találja. Amint az áru átvehető, kollégáink értesíteni fogják. Ezután 8 nyitvatartási nap áll a rendelkezésére, hogy az árut átvegye az alábbi üzletek egyikében az Ön választása szerint:

  • iCentre Allee - 1117 Budapest, Október 23. u. 8-10. Allee Bevásárlóközpont, utcaszint
  • iCentre Arena - 1087 Budapest, Kerepesi út 9. Arena Plaza, 1. emelet
  • iCentre MOM Park - 1123 Budapest, Alkotás utca 53. MOM Park, utcaszint

3.2 Házhozszállítás

Házhozszállítás esetén a szállítással megbízott partnerünk, a DPD Hungária Kft. juttatja el Önnek a megrendelt termékeket a rendelésnél megadott címre (további információk: https://www.dpd.com/hu/home/szallitas ). Házhozszállításra jelenleg kizárólag Magyarország területén van lehetőség. A vételárat az átvételkor egyenlítheti ki, készpénzben.


A házhozszállítás Magyarországon (a DPD Hungária Kft. szállítási területén belül) minden rendelésnél ingyenes, értékhatártól függetlenül. 


Házhozszállítással történő rendelés esetén átvételkor ellenőrizze tételesen a termékek sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük, észrevételeiről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk. Amennyiben a teljesítés hiánytalan Ön köteles az átvételi elismervényt aláírni. Tájékoztatjuk, hogy hiánytalan kézbesítést megerősítő átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat az iCentre nem fogad el.

A szállítás az Ön által a megrendelés leadásakor meghatározott címre történik. A csomagot fent nevezett címen átvevő személyek jogosultsága nem kerül ellenőrzésre. Ha a szállítás nem lehetséges vagy érvénytelen vagy azzá váló cím megadása miatt vagy azon okból problémás, hogy a szállítmányt a megadott címen nem vagy nem rögtön vették át, úgy Ön ezen események tekintetében kizárólagos felelősséggel tartozik és a termék újbóli kiszállításának költségei Önt terhelik.

 

4. Szállítási határidők

A szállítási határidő a raktáron lévő termékek esetén általában a rendelést megerősítő e-mail Vevő részére történő megküldésétől számított 2-5 munkanap. Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes árucikkek beszerzése tovább tarthat. Ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik. Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékeket egyszerre, egy csomagban küldjük.

 

5. A rendelés lemondása

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunkon jelezze.


6. A rendelés állapota

Rendelése pillanatnyi állapotáról a következő státuszüzenetek tájékoztatják:
 

Feldolgozás Alatt A rendelése a rendszerünkbe beérkezett
Átvehető Amennyiben személyes átvételt kért, és az áru az adott üzletbe megérkezett
Szállítás Alatt A megrendelt termék szállításra kész, és a DPD Hungary futárszolgálat hamarosan átveszi és kézbesíti a csomagot
Lezárva A megrendelt termék személyes átvétele megtörtént, vagy a DPD Hungary által leszállításra került

 

7. A vásárlástól való elállás joga

Távollevők között kötött fogyasztói szerződés esetében a fogyasztót elállási (szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén felmondási) jog illeti meg. Fogyasztó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 8:1§ (1) bekezdés 3. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Vállalkozás a Ptk. 8:1§ (1) bekezdés 4. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.


A 45/2014. (II. 5.) kormányrendelet értelmében a fogyasztó indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 naptári napon belül. Ehhez Ön felhasználhatja az elállási nyilatkozatmintát, amelyet kitöltés után el kell küldenie az iCentre részére. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a fogyasztó számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek saját költségén kell gondoskodnia. Az iCentre-Hungary Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.

Az Ön által fizetett termék árát az iCentre azonnal, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon megtéríti. A vételár visszatérítése az Ön által az elállási nyilatkozatban rögzített bankszámlára kerül visszautalásra. Amennyiben az elállási nyilatkozatában nem adott meg bankszámlaszámot, úgy az iCentre az Ön által megadott e-mail-en vagy telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és kéri, hogy adjon meg egy bankszámlaszámot, amelyre a visszatérített összeg átutalhatja.

Az iCentre Törzsvásárlói illetve iCentre Ajándékkártyáról történő pontbeváltás esetén a visszatérítés Törzsvásárlói illetve Ajándékkártyára történik.


Nem gyakorolhatja az elállási jogot a Vevő többek között számítógépes szoftver vásárlása esetében, ha annak csomagolását felbontotta, valamint abban az esetben sem, ha a megvásárolt termék az ügyfélhez kötött, azaz a fogyasztó egyedi igényei szerint lett testre szabva.


Kérjük, a termék eredeti csomagolását igyekezzen sértetlenül megőrizni, és a vásárlástól való elállás esetén a termékkel együtt visszajuttatni a számunkra.

 

8. Hibás teljesítés

Az iCentre hibamentesen köteles kiszállítani a terméket. Amennyiben Ön a Polgári Törvénykönyv előírásai értelmében fogyasztónak minősül, úgy a termékek adásvételi szerződésének tekintetében a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezésit kell alkalmazni az alábbiak szerint. Amennyiben a Vevő nem minősül fogyasztónak, a Ptk. előírásait kell alkalmazni rá vonatkozóan.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Bármilyen észrevételét, panaszát kérjük, jelezze email-en a webshop@icentre.hu email címen az Ön kívánt elérhetőségeinek, és az észrevétel/panasz részleteinek megjelenítésével. A Vevő köteles a hibát az iCentre-rel annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Az adásvételi szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már Ön köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltakat kell alkalmazni, ha a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az eladott ingó dolog hibája miatt a fogyasztó a Ptk. szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt vagy jogszabály alapján őt megillető jótállási igényt érvényesít. E rendelet vállalkozásra vonatkozó szabályait a Ptk. szerinti termékszavatossági igény érvényesítése esetén a dolog gyártójára is megfelelően alkalmazni kell.

Az iCentre a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti

a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,

b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,

c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,

d) a hiba bejelentésének időpontját,

e) a hiba leírását,

f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá

g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

Ha az iCentre a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének az Ön által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha az iCentre a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

Az iCentre a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

Kijavításra vagy a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében a terméket elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni

a) a fogyasztó nevét és címét,

b) a termék azonosításához szükséges adatokat,

c) a termék átvételének időpontját, továbbá

d) azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti.

8.1 Kellékszavatosság

Hibás teljesítés esetén Ön a panasz benyújtása során az alábbiakat jogosult kérni:

a.         a hiba kijavítását; vagy

b.         termék kicserélését hibátlan termékre,

kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az iCentre számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy Ön igényelheti

c.         az ellenszolgáltatás arányos leszállítását; vagy a hibát az iCentre költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy

d.         az adásvételi szerződéstől elállhat (az adásvételi szerződéstől való elállás nem lehetséges, ha a termék hibája nem jelentős).

Önnek lehetősége van a követelések bíróságon kívüli kivizsgálására és a panaszok bíróságon kívüli rendezésére különösen az alábbi testületek igénybevételével:

Budapesti Békéltető Testület

Krisztina krt. 99

H -1016 Budapest

Tel.: +36 1 488 21 31      

Fax: +36 1 488 21 86

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Európai Fogyasztói Központ

József körút 6.

H - 1088 Budapest

Tel.: +36 1 459 48 32

Fax: +36 1 210 25 38

E-mail: info@magyarefk.hu

Fogyasztóvédelmi hatóságok:

Területileg illetékes járási hivatalok

További információ és elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/

A panaszok peren kívüli kivizsgálása és a viták peren kívüli rendezése önkéntes és csak mindkét fél hozzájárulása esetén alkalmazható.

8.2 Jótállás

Fentieken túlmenően Ön jogosult továbbá a Ptk. valamint az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) sz. Kormányrendelet (a továbbiakban: Rendelet) alapján a garanciális szervizhez fordulni, melynek címét a jótállási jegyen találja. Amennyiben a termékhez nem kapott jótállási jegyet, vagy a jótállási jegyen az iCentre-Hungary Kft. pecsétje szerepel, akkor a garanciális javítást cégünk intézi. A Rendelet hatálya alá tartozó termékekre vonatkozóan a jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A jótállás időtartama alatt az iCentre a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a Rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján az iCentre-t megillető jogok a fogyasztó és az iCentre közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra. Ezzel kapcsolatos további információkat az alábbi linken talál: https://www.icentre.hu/apple-authorised-service.


Felhívjuk figyelmét, hogy a jótállást csak akkor érvényesítheti, ha a hiba keletkezése után mihamarabb, de legkésőbb a jótállás lejártáig bejelentést tesz az illetékes szervizben.

8.3 Termékszavatosság

Termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 8.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

9. Felelősség

A termék csomagolásán vagy a termékekhez mellékelt használati utasításban szereplő utasításokat be kell tartani. Az iCentre nem tartozik felelősséggel a termékek használati céljának vagy az utasításoknak nem megfelelő használatból vagy ezen utasítások figyelmen kívül hagyásából eredő következményekért.

 

10. Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog alkalmazandó.

Az iCentre bármikor jogosult módosítani a jelen ÁSZF-et az új változat Webshopban történő közzététele által. A módosított változat a korábbi ÁSZF lecserélése utáni 8. napon lép hatályba, kivéve, ha az új ÁSZF későbbi hatálybalépést határoz meg. Az iCentre köteles egy hónapon keresztül a Webshopban található „ÁSZF” linken történő vonatkozó információ közzététele által tájékoztatást nyújtani a módosításról. A korábbi ÁSZF érvényességi ideje alatt tett ajánlatok és az ezen ajánlatok alapján megkötött szerződések tekintetében a korábbi ÁSZF az irányadó.

Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen lenne, úgy ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

 

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.